|
|
|
Svrha je uvodnog sata
davanje pregleda studentima o sadržaju predmeta, upoznavanje predavača i
studenata, načina rada i detalja oko pojedinih nastavnih oblika i
metoda.
|
|
Poseban je naglasak na
stručnim posjetama poduzećima i organizacijama koje koriste ili
upravljaju složenim mjernim sustavima u cilju stjecanja pregleda nad
primijenjenom tehnologijom i dobivanja uvida u stvarne industrijske potrebe,
uvjete i prilike.
|
|
Studentima se pruža
prilika da utječu na predloženi sadržaj predavanja, vježbi i
stručnih posjeta.
|
|
Objašnjavaju se prava i
obveze studenata te način polaganja ispita.
|
|
Studentima se
omogućava obavljanje proširenih laboratorijskih vježbi koje nisu
obvezne, ali zainteresiranim studentima omogućavaju detaljnije
upoznavanje s dijelovima gradiva.
|
|
Pregledom dovoljne,
preoručene i proširene literature te praktičnim savjetima o njenoj
nabavci, studentima se ukazuje na mogućnosti proširenja znanja.
|
|
U metodici usvajanja
gradiva snažan se naglasak stavlja na interakciju predavača i studenata
te se studente potiče na postavljanje pitanja i čestu diskusiju
iznešenog gradiva i primjera iz prakse.
|
|
|