|
|
|
Cilj predmeta “Sustavi
za vođenje i praćenje procesa” je da studentima da pregledno znanje
komponenti, uređaja, sustava i podsustava od kojih se grade suvremeni
složeni mjerni sustavi. Stoga je veći naglasak na širini nego na dubini
gradiva. Za inženjera je ključno odabrati pravu metodu i alate za
rješavanje problema, jer se potrebna specijalistička znanja i detaljno
poznavanje lagano usvoji dodatnim upućivanjem kroz literaturu i poduku.
|
|
Predavanja daju
pregled, naglaske i iskustva iz prakse.
|
|
Laboratorijske su
vježbe zamišljene tako da studenti steknu “hands-on” iskustvo s pojedinim
komponentama i podsustavima.
|
|
Stručnim posjetama
stječe se uvid u stanje u praksi.
|
|
Od studenata se
očekuje da kroz seminarski rad obrade jedno izabrano područje
dublje nego je to učinjeno kroz predavanja te da to znanje prenesu
drugima kroz dogradnju nastavnog materijala.
|
|
Zamišljeno je da svi
studenti u grupi zajednički, korištenjem postojećeg nastavnog
materijala te svojih seminarskih radova pripreme digitalni mrežni udžbenik za
interaktivno samoučenje i samoocjenjivanje. Time se stječu i
iskustva u skupnom radu na projektu.
|
|
Za podizanje
kakvoće nastave, ključno je važno da studenti aktivno sudjeluju u
trajnoj anketi o kakvoći nastave te da aktivno sudjeluju pitanjima i
diskusijama.
|
|
|