B.Jeren i P.Pale: Sustavi za praćenje i vođenje procesa
Uvodni sat © 1991.-2004.
Pitanja
•kome
•nastavniku
•sebi
•kolegama
•“globalnom građaninu”
•o čemu
•SPVP-u
•elektrotehnici & ICT
•životu
•kada
•u toku predavanja
•na vježbama
•e-mailom
•kako
•najbolje pred drugima -> diskusija
•e-mail
Obrazovni proces daje najbolje rezultate tek onda kad učenici sa zanimanjem, radošću i motivacijom sudjeluju u njemu.
No da bi proces bio zanimljiv, dinamičan i kvalitetan, presudna je pomoć upravo učenika.
Studenti moraju svojim pitanjima i diskusijom aktivno sudjelovati u preoblikovanju i sadržaja i načina iznošenja gradiva.
Iako je u našem nastavnom procesu tradicija postavljanja pitanja nastavniku relativno slaba, to je jedini učinkovit način za dobivanje maksimuma od predavanja.
Poznat je osjećaj da “samo meni nije jasno” koji nas sprečava javno postaviti pitanje. U večini se, pak, slučajeva pokaže da to n i drugima nije jasno.