|
|
|
Svrha je
uvodnog sata davanje pregleda studentima o sadržaju predmeta, upoznavanje
predavača i studenata, načina rada i detalja oko pojedinih nastavnih oblika i
metoda.
|
|
Poseban je
naglasak na stručnim posjetama poduzećima i organizacijama koje koriste ili
upravljaju složenim mjernim sustavima u cilju stjecanja pregleda nad
primijenjenom tehnologijom i dobivanja uvida u stvarne industrijske potrebe,
uvjete i prilike.
|
|
Studentima se
pruža prilika da utječu na predloženi sadržaj predavanja, vježbi i stručnih
posjeta.
|
|
Objašnjavaju se
prava i obveze studenata te način polaganja ispita.
|
|
Studentima se
omogućava obavljanje proširenih laboratorijskih vježbi koje nisu obvezne, ali
zainteresiranim studentima omogućavaju detaljnije upoznavanje s dijelovima
gradiva.
|
|
Pregledom
dovoljne, preoručene i proširene literature te praktičnim savjetima o njenoj
nabavci, studentima se ukazuje na mogućnosti proširenja znanja.
|
|
U metodici
usvajanja gradiva snažan se naglasak stavlja na interakciju predavača i
studenata te se studente potiče na postavljanje pitanja i čestu diskusiju
iznešenog gradiva i primjera iz prakse.
|
|
|