|
|
|
Cilj predmeta
“Sustavi za vođenje i praćenje procesa” je da studentima da pregledno znanje
komponenti, uređaja, sustava i podsustava od kojih se grade suvremeni složeni
mjerni sustavi. Stoga je veći naglasak na širini nego na dubini gradiva. Za
inženjera je ključno odabrati pravu metodu i alate za rješavanje problema,
jer se potrebna specijalistička znanja i detaljno poznavanje lagano usvoji
dodatnim upućivanjem kroz literaturu i poduku.
|
|
Predavanja daju
pregled, naglaske i iskustva iz prakse.
|
|
Laboratorijske
su vježbe zamišljene tako da studenti steknu “hands-on” iskustvo s pojedinim
komponentama i podsustavima.
|
|
Stručnim
posjetama stječe se uvid u stanje u praksi.
|
|
Od studenata se
očekuje da kroz seminarski rad obrade jedno izabrano područje dublje nego je
to učinjeno kroz predavanja te da to znanje prenesu drugima kroz dogradnju
nastavnog materijala.
|
|
Zamišljeno je
da svi studenti u grupi zajednički, korištenjem postojećeg nastavnog
materijala te svojih seminarskih radova pripreme digitalni mrežni udžbenik za
interaktivno samoučenje i samoocjenjivanje. Time se stječu i iskustva u
skupnom radu na projektu.
|
|
Za podizanje
kakvoće nastave, ključno je važno da studenti aktivno sudjeluju u trajnoj
anketi o kakvoći nastave te da aktivno sudjeluju pitanjima i diskusijama.
|
|
|