Prvi put se javlja u automobilskoj industriji 1986. godine Bosch GmbH .Na zahtjev Mercedesovih i BMW inženjera zbog teškog povezivanja kontrolnih jedinica. Veze su bile "point to point".
Prvi integrirani sklop se javlja 1987. godine proizveo ga je Intel. Danas ima više integriranih sklopova npr. Philips Semiconductors 82C250 (12V), 82C251 (40V).
Koristi mrežni protokol prema ISO/OSI, implementira prvi, drugi i sedmi sloj.
Prijenos poruka se kontrolira pomoću četiri frame-a.
DATA FRAME prenosi podatke od pošiljatelja(transmitter) do primaoca(receiver)REMOTE FRAME jedinica ga šalje, zajedno sa svojim identifikatorom kad zahtjeva poijenos DATA FRAME-a
ERROR FRAME šalje ga bilo koja jedinica kad detektira grešku
OVERLOAD FRAME koristi se kako bi se osiguralo dodatno vrijeme između dva uzastopna DATA ili REMOTE FRAME-a
DATA i REMOTE FRMAE u dolasku su odvojeni sa INTERFRAME SPACE
Za prijenos podataka se koristi jedna žica . Ako je samo jedan pin za prijenos u visokom stanju (recesivno) cijela sabirnica je u recesivnom modu , a ako je nisko (dominantno) cijela sabirnica je u dominantnom modu . Konektor je 9-pinski SUB-D prema CiA DS 102-1
Primjena CAN-a
Primjenjuje se gotovo svugdje u automobilima (svijetla, prozori, klima uređaji, airbag, centralno zaključavanje...), vlakovima (ubrzanje, kočenje, automatsko otvaranje i zatvaranje vrata...), automatizacija u industriji, medicinski uređaji (CT, rengenski uređaj, invalidska kolica,...), automatizacija u kući (svijetlo, klima uređaj,...), automatizacija kućanskih aparata(perilica suđa i rublja, aparat za kavu,...), automatizacija u uredu(fotokopirni uređaj-sortiranje, opskrba papira, automatsko printanje,...), i još puno toga.
Linkovi BOSCH CAN http://www.bosch.can.com