Uvod

Algoritmi za traženje uzoraka

Data mining u stvarnom svijetu

Zaključak

Linkovi

Autor

Zaključak

 

Kako bi pojedina tvrtka ostala konkurentna, danas nije dovoljno samo imati dobar proizvod, nego treba i izgraditi dobar odnos prema klijentima. To ne podrazumijeva samo ljubazan odnos prema klijentima, već je potrebno odmah ponuditi klijentu ono što mu zatreba. Kako danas svaka tvrtka sprema ogromne količine informacija o svojim kupcima, dobavljačima i tržištu, analiza tih podataka postaje jako teška. Kako nema smisla samo skupljati podatke (to se svodi na bacanje novca nizašto), počeli su se razvijati alati koji automatski analiziraju baze podataka. Pod analizom podataka podrazumijeva se traženje skrivenih veza između pojedinih varijabli u bazama podataka i na osnovu toga stvaranja izrađuju se predviđanja kako će se nešto odvijati u budućnosti.

Danas na tržištu postoji niz komercijalnih alata za data mining (neki od proizvođača alata su IBM, Oracle, SAS, Angoss, HNC). Uz povećanje računalne snage, što omogućava stvaranje točnijih modela i stvaranjem sučelja koje krajnjem korisniku omogućava lagano zadavanje upita i shvaćanje rezultata, data mining alati postaju nezamjenjivo oruđe mnogim tvrtakam za racionalizaciju poslovanja i postizanje konkurentosti.